Sunday 10 March 2013

ZULIA ATIKAH

assalamualaikum guys and girl . haa dari tajuk mesti korang tertanya ann siapa ZULIA ATIKAH nie ? hantu kea orang ? mesti nak tahu right ? act dia nie GF aku lahh shayangg and now 10month dah kitorang ;') . alhamdulillah mintak2 biarlah hubungan kitorang smpai ke jinjang pelamin , amin ! 

Kisah aku mula kenal dia time tuhh mem aku tga ayat dia so aku nie kira SAILANG mem ahh . *sorry kawan terpaksa* . haa sejak aku tgk mem aku IM dgan dia kat fb aku mula kelam kabut nak ayat dia . jujur ckap bukan bohong mula2 aku nmpak picture dia aku dah jatuh hati kat dia so kira mcm cinta pandang pertama lahh nie . awwww ! seriously payah nak ayat perempuan nie -,- tapi dgan berkat dan usaha gigih dpat jugak . bak kata pepatah nak seribu daya , tanak boleh blah lahh . 

Si zulia nie aku tak tahu hantu ap yg dia guna smpai aku sayang sgat dekat dia sejak pertama kali kitorang meet and kenal . Smpai sekarang sayang aku tak pernah berubah malah makin bertambah , haa and now pejam celik dah nak dekat setahun dah kitorang . mcm tak sangka yg relay kitorang kekal , walaupun banyak dugaan but dgan berkat sabar kitorang mampu bertahan smpai sekarang .

Now aku faham kenapa aku dgan miya dulu sekejap , mungkin sbb allah nak tunjuk yg aku akan jumpa orang yg lebih baik <3 aku faham sekarang . k kite jumpa next time ehh nnty aku update lagy . byee korang . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment